Min blogglista

söndag 23 december 2012

Bokbloggslistan och Lillabus Läser

Den här bloggen är en lista över bokbloggar. Jag ville på ett överskådligt sätt se vilka bokbloggar som var aktiva och det på ett enklare sätt än via exempelvis google reader. Det är hittills enda syftet med bloggen. Finns det bokbloggar som inte finns med på listan (vilket det givetvis gör) så kommentera gärna här nedan så lägger jag in en länk. Jag som skriver detta har en bokblogg som kallas

LillaBus Läser och den finns här

Några av böckerna jag skrivit om:

Alvas jul

Jul i stora skogen och Tomten är vaken

Mio Min Mio

Sam och Sigge

Yakup Tokstollen

Alfons Åberg och Skratta Lagom! Sa Pappa Åberg

1 kommentar:

  1. Hej!

    I träfflistan på Google ser det ut som du har skrivit om "Ur jord är de komna" men jag hittar inte inlägget. Vet du möjligtvis var jag kan hitta det?

    bokbloggslistan.blogspot.com/.../bokbloggslistan-och-lillabus-laser.html
    23 dec. 2012 - Mor ror, mor orm, baka liten kaka - I boken Springa med åror läser jag om .... ur jord är de komna - [image: Ur jord är de komna - en miljöthriller ..

    Tacksam för hjälp!

    Hälsningar
    En nyfiken Lotta Modin

    SvaraRadera